dinsdag 5 april 2011

Van idee tot sieraad, 11

Grof schuren, fijn schuren, buigen, solderen

Ik was een beetje bang dat het buigen lastig zou gaan. Ik moet de schakels namelijk 'torderen' (is wringend draaien). Ik vouw de schakels niet alleen dubbel, maar moet, om de uiteinden op elkaar te krijgen, deze ook nog naar elkaar toebuigen. Dat klinkt ingewikkelder dan het is bleek vorige week. Ik heb al bijna de helft van de schakels gebogen en gesoldeerd!
Afgelopen zaterdag was open dag. Vaak ben ik aanwezig om aan mijn werkstukken te werken. Deze keer liet ik verstek gaan. Het was zulk lekker weer, veel te mooi om binnen te zitten. Ik heb lekker in de tuin gewerkt en genoten van het prachtige weer. Tja, nu ik deze extra zaterdag niet heb benut wordt het wel lastig om mijn ketting voor de vakantie af te krijgen.............
Ben eigenlijk wel benieuwd of het een beetje druk is geweest op de open dag. Vanavond even navragen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten